Onze voorzitter, Frans Jutte, is overleden.

Op donderdag 27 februari zijn wij opgeschrikt door het zeer onverwachte overlijden van onze voorzitter, Frans Jutte. Hij was sinds de oprichting van onze vereniging – Biljartvereniging Nieuwegein –  de drijvende kracht van de club en heeft veel inzet geleverd om deze fusievereniging – (Rijnzicht, Vaartsche Rijn en RCN) – tot stand te brengen.

Daarnaast heeft hij ook een rol gespeeld  op bestuurlijk niveau bij de totstandkoming van het district Het Sticht van de KNBB, het samengaan van het district Het Gooi en district Utrecht.

Frans heeft sinds zijn 27e jaar veel en graag gebiljart en was lid van vele verenigingen.
De laatste tijd naast BVN was hij ook lid van BV Vianen, waar hij in het driebandenteam inviel.

Vele biljarters koesteren de warme herinneringen aan de wedstrijden met Frans.

Wij hebben hem leren kennen als een zeer aimabel en betrokken persoon, die altijd geïnteresseerd was in zijn medemens. Een ieder kon bij hem terecht en vond bij hem een luisterend oor.
Als hij iets kon doen om iets te veranderen of te verbeteren, dan stak hij daar meteen zijn energie in. Niets was hem teveel.

Mede door zijn inspanning verscheen er afgelopen woensdag nog een artikel in de Molenkruier over de Biljartvereniging Nieuwegein.

Frans is 68 jaar geworden. Wij zullen hem heel erg missen.

Geplaatst in Nieuws en getagd met , .